Torsdag...

Har varit på jobb som vanligt idag, men har varit lite sådär halv seg och trött, och så har jag fått så sjukt ont i ryggen. Hade det både igår och nu idag efter jobb.

För övrigt känner jag mig inte sådär gravid....än.

Är en konstig känsla som jag känner just nu bara. Självklart är jag glad, men det är ju första barnet, jag har alttid varit en party pingla, och allt det där som spökar just nu.

Men detta har jag ju ändå längtat efter för nu blir slipper man ju denhär känslan man har pendlat mellan: VUXEN - UNGDOM.
Inte för att jag ska sluta ha kul, för det kommer jag alltid ha, jag är bara en sådan människa. Men man lägger av med alla ungdomsfasoner, allt festande och sådär.
Och sen är allt så nytt just nu så jag vet inte hur det känns riktigt än :)

Men men snart kommer jag väl få alla gravid-sympton och då kommer jag förstå att detta är på riktigt. Det är nog mest de att jag inte känner så speciellt mycket nu, som gör mig lite halv knasig.

Har iallafall ringt barnmorskemottagningen istan idag och pratat in på telesvararen, så jag hoppas dom ringer upp imorgon så man kan få komma dit och kolla hur långt man är gången.
Men Jippssan visade mig en sida på internet där man kan räkna ut graviditeten sen den sista mensen och stämmer den så ser det ut såhär för min del:



Emil tog en bild på min mage igår och just nu ser den ut såhär:




När jag tog testet igår så såg jag 2 streck och då fick jag typ panik o bara gick ut från dass o sa HEJDÅ..haha, så jag var tvungen att ta ett till men japp det visade samma sak :)




Kramar




Kommentarer
Postat av: Josefin

Awweee <3

2010-04-22 @ 16:19:42
URL: http://josefins.se/Blogg
Postat av: sofia

Sötaste magen :)

2010-04-22 @ 16:33:31
URL: http://jippssan.lucasarts.se/
Postat av: hanna

du ser ju att vara i mer än vecka 6 kan jag tycka..magen är ju i princip platt hur länge som helst ju..men spännande :) och ännu en gång grattis!!!

2010-04-22 @ 16:53:23
Postat av: Tiiiiim

=) =)

min första tanke var typ "fan ranta nu får du tänka på att ha pengar till både julklappar och presenter" hahaha. gött o ha en ny blogg o följa osså =) sjukt spännande sånt här vettu

2010-04-22 @ 17:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0