Förhoppningsvis sista besöket...

Kom hem från Barnmorskan för en stund sen... allt var bra med lilleman i magen som nu har fixerat sig.
Så nu ska han bara ta och komma ut.

Fick en ny tid den 29:e hos henne, men hoppas att jag slipper gå över.
Men OM jag ska gå över tiden så ska jag fan KNIIIIPA till efter nyår :P

Hoppade av bussen vid Ica för att hämta mitt och Älsklingens paket med massa kläder, så nu får han ta och komma hem från jobb så vi kan öppna det :D

Fick ont i ljumskarna när jag gick hem därifrån och det högg till som fasen i magen...inte som vanligt, för jag brukar kunna gå vidare...denna gången var jag tvungen att stanna för det gjorde ont. Sen fick jag gå sakta sista biten.

Ajja, nu ska jag förbereda middagen för älsklingen är strax hemma.
Spagetti & Köttfärssås med en god sallad bjuder vi på idag!
Puss puss

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag håller på att han kommer innan jul i alla fall. Kul om han får vara me denna julen och fira :) Skönt att allt går i rätt riktning. Kanske var den en förvärk du kände. Vi får se om det kommer fler.

2010-12-15 @ 18:47:15
URL: http://jippssan.lucasarts.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0