Sjuk

Ja då har man dragit på sig en jävla förkylning. Jävla piss alltså...
Men bättre att få det nu än att ligga på förlossningen och vara mega sjuk.
Får hoppas att det avtar snart.
Kör med diverse hemma kurer för att bli frisk.

Igår kl 9 på morgonen knackade det på dörren och där stod grannen med nyklarna ner till deras lägenhet.
Jag öppnar och säger: ÄR DET DAX?
Japp det var det...dom skulle in till förlossningen :D Blev mega glad och nervös hahaha..
Så GRATTIS Thilda och Nicklas till er lilla flicka som kom igår!

Nu är det inte långt kvar för oss...hoppas att jag bara slipper gåöver tiden också. Usch, det orkar jag inte :)

Var hos BM igår och allt var bra med lillkillen i magen!
18 dagar kvar nu till BF... tiden har gått snabbt tycker jag och det gör den fortfarande.
Mycket pga av att mamma är här och hjälper till.
Nu längtar jag som bara den.

Nä nu måste jag krypa ner under täcket igen...måste bli frisk. *host och snörvel*

Puss puss på er!

Kommentarer
Postat av: Ninisen

Jag hoppas man får ett sms på luren när lillen ploppat ut :D

2010-12-02 @ 12:38:30
Postat av: jessica

Absolut Nina =)

2010-12-02 @ 13:12:39
URL: http://jessicaranta.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hej, dags för Veckans blogg tävling igen!

Är det du som vinner? :)

Va med och tävla så får vi se!

2010-12-05 @ 15:44:45
URL: http://delavmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0