Besök hos BM

God förmiddag.
Var på besök hos BM idag och allt var bra med lillkillen i magen!
Hjärtat slog som det skulle och magen hade växt 3cm...det blir en "normal bebis" på 3500-3600g sa hon och det var ju skönt.
Drömde ju för ett tag sen att jag klämde ut en 5kilos bebis, och hur skulle det gått till egentligen ? haha... Vaknade helt kallsvettig.
Nu är det bara 32 dagar kvar. Bara och bara...känns länge men ändå inte. Snart är ju denna månaden slut.
Min mamma kommer ju upp från Skåne nu på måndag och ska bo hos oss, för att hjälpa till med hunden och matlagningen säger hon. Jag kommer säkert styra och ställa ändå, så det ska bli skönt med någon som kan ta mig i kragen och säga: Jessica, nu går du och vilar!!

Både jag och Älsklingen längtar efter mamma tid...hon tar så bra hand om oss båda och det är skönt. Plus att jag slipper vara ensam om dagarna när han jobbar. Börjar bli frustrerande och tråkigt i en sånhär liten stad.
Jag menar: jag är från Malmö...en stad med fart och fläkt, och i denna staden stänger "alla" affärer innan man hinner gå upp ur sängen.
Och vilka affärer då...Lindex, kappahl och JC typ...*FRÄSER*
Så nu ska det bli skönt att få lite sällskap...ska nog förbereda massa julmat och baka lussebullar med mera med mamma :D
Sen kommer min syster till jul och firar med oss =)
Sen får vi åka ner och hälsa på alla i Skåne till Påsk...vi får ju inte missa Britt och Östens påskmiddag för tusan! Kommer ju missa julmaten och missade den goda kalkon middagen på fars dag :(
Näpp, nu ska jag slå på Tv´n och vila ryggen.
Ha en bra dag! Puss puss

Kommentarer
Postat av: angelina

hur mår du? :)

2010-11-18 @ 16:15:22
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0