Hej hopp, ännu en ny vecka...

Ja då var ännu en helg över och den gick med snabb fart...hann inte ens känna av att det var helg tycker jag.
I lördags var jag och Älsklingen barnvakt till lilla William på 1 år.
Han sov över här och det blev massa bebis mys =)
Har egentligen inte speciellt mycket att blogga om just nu...Försöker mest vara hemma och ta det lugnt nu när det inte är så lång tid kvar till BF.
Hade dock en stressfylld dag igår som bestod av massa ärenden och spring.
Går in i vecka 36 idag:

Kommentarer
Postat av: Sofia

Herregud helt sjukt vad tiden bara flygit förbi. Snarty har ni er lilla prins här, gud vad jag längtar till bilder. Ska ni ha dop sen eller namngivningsfest? :P

2010-11-18 @ 06:13:31
URL: http://jippssan.lucasarts.se/
Postat av: jessica

Ja gud vad tiden rusar iväg =) Vi har inte bestämt oss för det än. Jag är ju inte så mkt för snack om gud osv,men är ju själv döpt och ser det ändå lite som en tradition, men vi får se :)

2010-11-18 @ 10:38:30
URL: http://jessicaranta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0