Idol-fredag!

Sitter här och myser med mitt förmiddags kaffe och funderar på allt och ingenting.
Det är grått och trist ute, och inte speciellt varmt för den delen heller.
Har nu bokat biljett till mamma som kommer hit på måndag :D
Ska bli skönt att ha sällskap och få lite hjälp med diverse saker här hemma. Speciellt med hunden!

Ska snart ta mig i kragen och duscha, för att sen gå ner till Ica och posta iväg 2 jackor jag har sålt.
Fan jag har så mkt kläder som jag inte använder längre...får lämna in dom någonstans snart känner jag.

Ikväll blir det Idol-mys med Älsklingen och imorgon ska vi på 1års kalas hos Sara & Ricke för att fira lille William.
Och imorgon är det också en speciell dag :D Skriver mer om den imorgon!
Trevlig helg på er!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0