Jag har världens bästa pojkvän :)

Igår var det Idol mys för hela slanten, och synd att Geir åkte ut. Tycker han är riktigt bra, fast kanske inte en Idol om man ska se det så. Men han har en grym röst!!
Favoriterna som är kvar nu är: Olle och Jay.
Linnea har ju också en JÄVLIGT grym röst, men jag ser inte henne som en pop idol heller. Men hon är ju en RIKTIGT GRYM jazz själ :) Låter så härligt när hon får till dom ljusa skriken i låtarna!

Blev chips, dipp och massa mys igårkväll.

Var nyss nere på Ica med Älsklingen och gick hem som vanligt utan en tanke på annat...(jag hade suttit utanför och väntat med hunden)
Och när vi kom hem så gick jag och satte mig i soffan och Älsklingen gick ut i köket...sen kom han ut med 10 röda rosor till mig och sa: Jag älskar dig :)
Naaaw...jag har den bästa man kan hitta!! <3

Idag ska det tvättas massa kläder. Har rensat ut en del höst/vinterkläder och jackor som ska ner till mellanhanden. Kan man få en liten slant för sånt man ändå inte ska ha så är det ju bra, och det som inte blir sålt skänker vi till dom, och dom skänker det vidare till drabbade länder!

Fredagen i bilder:





Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilka mysiga bilder

2010-11-06 @ 13:10:22
URL: http://jippssan.lucasarts.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0