Swiiiisch

Denna dagen har bara rusat förbi...än är den inte slut, men det har inte varit så drygt att vara ensam hemma idag.
Älsklingen slutar jobba om 1.5 timme så nu ska jag börja förbereda för dagens middag :)
Ska laga kycklingfilé i gräddig Karl-Johansvamp sås med ris.
Min dag har väl sett ut såhär:
Tog mig en kopp kaffe i förmiddags med grannen och snackade lite gravid snack.
Hade en maskin med tvätt igång som jag sedan tog tag i.
Och efter det har jag faktiskt suttit fastklistrad med arslet i vår soffa och fördrivit min tid med att läsa några av dom stora bloggarna.
Ja ni vet: Hugo Rosas, Paow, mfl, fast det är dom två jag tycker är intressantast :) Ja och Kissies också...
Sen fastnade jag på aftonbladet och gick igenom alla avsnitt av "toppbloggarna"
Kul att se kända ansikten från Gran Canaria eftersom jag själv har bott där.
Saknar det som fan ibalnd. Inte allt dock, men värmen.
Att fira jul och nyår i kort kort =)
Nej nu sparkar lillkillen i magen så jag får ta något smått att äta, sen ska jag som sagt förbereda middagen.
Ha en kanon dag!
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0