Trött som bara den...

Idag var en sådan då allt skulle göras känns det som. Har halvsovit hela natten...var vaken när Älsklingen drog till jobb, och somnade på RIKTIGT då, men sen ringde klockan och jag gick upp halv 9, för hunden skulle till veterinären och vaccineras.
Efter en jobbig promenad ner dit med en hund som bara dampar i snön, så var jag helt genom svettig när jag kom hem. Gjorde vid mig för att sen åka in till stan och fixa lite saker... Men det gick bra.
Tur jag har mamma här som har gått ut med hunden och städat lite =)
Nu förbereder vi dagens middag: Taco gratäng. Älsklingen ska iväg och hämta våra nya matsals stolar efter jobb, så att vi äntligen kan sitta ordentligt i köket. Dom andra var sånna kassa skit stolar från jysk med ben av kass plåt, som har knäckts.
Nu ska maten fixas så att den bara kan värmas när Älkslingen kommer hem, och så ska jag fixa en god sallad till. Sen blir det soffläge för min del och lite vila!
Och snö har vi gott om här i Oskarshamn kan jag ta och avsluta inlägget med...*brrr*
Ha det bra och ta hand om er! Puss puss

Kommentarer
Postat av: Lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-11-25 @ 16:03:33
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Maja

härliga bilder

2010-11-25 @ 16:48:13
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0