Vecka 34

Då säger jag God morgon denna lite gråa och dimmiga tisdag.
Vaknade 07.30 idag men vägrade gå upp ur sängen. Slog på Tv´n och låg och tittade på Jims värld i ett tag.
Hatar att man ska vakna så tidigt för hela dagen känns så lång då :)
Sitter här med mitt morgon kaffe och njuter av morgonen...ska strax klä på mig jacka och skor för att sedan promenera ut med hunden.
Har inte så mycket annat att skriva om just nu... ska inte göra något speciellt idag, utan bara vara hemma och ta hand om mig själv :)
Igår fick jag en mysig massage av Älsklingen när han kom hem från jobb...den satt där den skulle :)
Idag går jag in i graviditetsvecka 34 och här kan ni läsa om vad som händer då:
(bara 6 veckor kvar nu ungefär) Herregud vad tiden gått snabbt.
Såå långt till jul, men ändå så nära :)
Ha en underbar dag allesammans, så bloggar jag mer när något nytt dyker upp :)
Puss & Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har anordnat en FOTOTÄVLING på min blogg, Och det skulle betyda verkligen mycket för mig om du ville vara

med. Eftersom mina besökare är lite smådåliga på att delta och kommentera inlägg osv.



DIREKTLÄNK TILL TÄVLINGEN: http://earthangel.blogg.se/2010/november/fototavling-din-basta-bild.html



Man behöver inte alls göra mycket för att delta, bara skicka en bild till min blogg msn, Annars kan du läsa hur man gör på bloggen :)



Om du inte tycker om såna här kommentarer, Så ursäktar jag mig!

2010-11-02 @ 15:53:45
Postat av: Ninni

Ja tidiga morrnar hade jag med när jag va gravid, båda gångerna, inte alls kul, jag va uppe 4-5 varje jävla morgon, helt sinnes... Tiden kommer gå skitfort nu, jag tyckte att dom första 30 veckorna gick i snigelfart men sen gick de fort som tusan, ja inte dom sista dagarna, men man vet ju att de e nära :) Önskar er all lycka :)

Trist med tvn, men jag kan glädja dig med att så har vi de här med i denna familjen, man ska tydligen inte få lov o ha de för bra för länge ;)

2010-11-06 @ 15:53:10
URL: http://www.ninniyesthatsme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0