Tack Fia =)

I helgen plingade det på min msn och det var Älsklingens syster som skrev: Ska jag fixa en ny header till dig på bloggen?
Jag tackade och tog emot, då jag HATAR det. För jag fattar ingenting och det blir ALDRIG rätt :)
Så vad tycker ni om den nya??
Jättefin tycker jag själv! Tack Fia <3

Fick precis ett hormon anfall och grät lite. Isch...jobbigt vissa dagar, men det går över.
Nu är det såå långt till jul, men ändå inte så det börjar ta på krafterna.

Ska kura ner mig i soffan och käka lite frukt nu...

Kram på er

Kommentarer
Postat av: sofia

Supersnygg blev din blogg :) Vad duktig hon är :P Usch tråkigt med sånna dagar. Hoppas det har lagt sig, snart är emil hemma så du får mysa ner honom i soffan. Sköt om dig

2010-10-25 @ 19:31:31
URL: http://jippssan.lucasarts.se/
Postat av: Anonym

hihi varsegoood :)

2010-10-26 @ 00:02:05
URL: http://fiiiijaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0