Vecka 31

God morgon, God morgon... idag är man uppe med tupen för att man skall åka iväg till BM och göra ett diabetes test.
Ska ta stick i fingret...efter det dricker man nån äcklig sockerlösning, sen ska jag sitta där och "vila", typ läsa en bok eller nåt i ca 2 timmar, och efter det ta ett stick i fingret igen.
Låter väldigt spännande va?? Huuh...kommer ju att somna.

Har precis fixat mackor som jag ska ha med mig eftersom jag ej får äta eller dricka någonting nu innan jag skall dit.

Ingentng jag ser fram emot, men jag hoppas tiden går snabbt.
Är det något jag HATAR så är det att bara sitta still... jag är för rastlös för det!

Jag går in i vecka 31 idag också, så här kommer lilla info rutan om denna vecka:


Nej nu ska jag göra mig redo för att ta bussen till stan.

Hej på er...ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: sofia

Tråkigt flr dig om du ska sitta där ensam. Jag hade i alla fall mamma samt att vi lyssna på bebisens hjärta under tiden. Och ändå gick det långsamt. Hoppas det visar sig bra för dig i alla fall. Kram på dig

2010-10-12 @ 06:50:14
URL: http://jippssan.lucasarts.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0