Fasen vad klyddigt allt verkar...

*GHGSHKAUDGSYDA*.... Jaa så känner jag när man får hem alla papper angående föräldra penning osv. Fan vad komplicerat allt ska vara... har iallafall fått iväg skickat dom till min arbetsgivare, så att dom kan skriva in timlönen och hur mycket jag jobbat osv.

Om jag vetat hur jobbigt det var att bli vuxen, hade jag nog tagit ett sådant Pippi Långstrump piller när jag var liten. Ni vet ett sånt där så att man alltid förblir ett barn :P

Nej, det är skönt att man har vuxit upp på vissla plan iallafall, men man har mycket mer att tänka på och mer ansvar här i livet.
Jag är iallafall lyckligt lottad som funnit mannen i mitt liv och snart ska vi ha vårt första barn och bilda vår egna lilla familj <3

För övrigt har jag inte så mycket annat att blogga om... idag är en sådan tråkig dag med regn och kyla, så jag håller mig inomhus och dunkar lite musik.

Ha en bra dag!! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0