God Morgon.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag...även om man går hemma hela dagarna så känns det som man har haft fullt upp med saker att göra.

Sitter här i en T-shirt och med min rufsiga morgonfrilla och dricker mitt underbart goda kaffe (som jag inte kan vara utan en morgon) och väntar på att Älsklingen ska komma hem från skolan.
Han har en kort dag idag och slutar om 30 minuter.

Är så stolt över min man som presterar så bra i skolan. Äntligen har han hittat något han tycker om att göra och det märks. Han får bra kritik från sina lärare, och fast än att han började skolan i måndags så är han nästan klar med en kurs redan.

Graviditetsveckorna tickar på som bara den just nu... Även om att det känns långt till December, så gör det inte det på ett annat sätt. Känns nästan som att man går in i en ny vecka varje dag man vaknar.

Men nu syns det verkligen på magen att han finns där inne och man känner honom SÅ tydligt. Kan nästan känna hur han trycker upp sina händer och fötter mot min mage när jag ligger och ser på TV.

Även om alla saker inte är köpta så har vi kommit en BRA bit på vägen.
Baby rummet är "klart" även om det ska in mer saker. Det är så kul att inreda.
Men han ska ju sova inne i sovrummet med oss, men ändå :)

Oooh vad jag vill att det ska vara december NU... vill så gärna hålla honom i min famn och pussa på honom.

Ett tag till får han ligga säkert där inne i min mage, men sen ska vi slänga all kärlek på honom som det bara går!!!

Ha en underbar dag!
Kramar till er alla.


Babyrummet:


Magen vecka 25:

Kommentarer
Postat av: sofia

förstår att du längtar efter lill killen. vilken fin mage du har fått och gud vad fint killens rum är :)

2010-09-01 @ 10:41:16
Postat av: LundVer

Wow vad fint ni gjort det med rummet

2010-09-01 @ 12:19:57
URL: http://lundver.devote.se
Postat av: zandra

va fint rummet blev.. så stor din mage har blivit:)

2010-09-02 @ 13:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0