Jävla hattande hit och dit...

Idag är en sådan dag då man har haft fullt upp med att ringa runt på en massa viktiga samtal, men allt har gått bra.
Har hunnit ta en paus nere hos grannen med lite kaffe och skitsnack också.

Imorse ringde Älsklingen och sa att han skulle jobba över ikväll... sen får jag ett sms att han INTE behöver jobba över då det var materialbrist på jobb. Och nu när vi snackade i tel, så kom chefen: Jobbar du över idag ändå?? Gaaahh..bestäm er för tusan. :)

Min gubbe är duktig som gör det...det är ju bra pengar, men jag hatar hattande fram och tillbaka :)

Ajja så nu får jag laga middag till mig själv ändå. TRÅKIGT!!
Visst, Älsklingen käkar sen när han kommer hem, men man är inte alls lika hungrig och sugen på att stå i köket när man ska äta ensam.
Men men han hinner iallafall hem på lite Idol mys....hoppas jag :D

Kollade på Ullared igår...fan vad sugen jag är på att åka dit. Det var hundra år sen man var där ju.
Haha han jävla Kjell: "Aaaarghhh, jävla plasta-skit...plast är vad det är" *på riktigt bred skånska*

Nä, ja, jo...om jag ska ta och städa undan lite då... tråkigt som fan att vara hemma ensam...just idag iallafall.

Går in i vecka 27 idag också...info:



Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Daniella - mamma till Nea

Att bli Mamma är det bästa man kan vara med om här i livet.. jag har själv en dotter på snart 5 månader! Så GRATTIS! :)

2010-09-19 @ 11:01:27
URL: http://dellisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0