Vecka 28

God morgon Sverige... sitter här med mitt morgon kaffe och tittar ut på vädret som jag inte riktigt kan sätta fingret på.
Lite sol tittar fram, men ändå är himlen grå och det blåser. Hösten är här.

Inatt har jag faktiskt sovit LITE bättre än vanligt, men jag har ändå sprungit upp för att kissa ett par gånger.

SÅ vad har då denna dag att bjuda på??

Jo jag ska väl: Alldeles strax ta mig en dusch så jag piggnar till... Sortera tvätten som skall tvättas idag, och sen får jag se om jag orkar baka pizza bullar under dagen. Skulle gjort det igår, men det kändes som att hela dagen sprang iväg.
Hoppas dock att den gör det idag också... tråkigt att vara hemma själv.

Idag går jag in i vecka 28, och info om det har ni här:



Här har ni magen:


Kommentarer
Postat av: sofia

vilken fin mage. skönt att du sovit gått inatt...bara 3 månader kvar knappt..vad tiden går snabbt. snart har du honom i din famn :) massa kramar till dig

2010-09-21 @ 09:16:47
URL: http://jippssan.lucasarts.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0