Morgon kaffe

Vi var ju på promenad igår i det fina vädret ett helt gäng.
Promenerade bort till Netto, sen Lidl och sen tillbaka till Kåbehallen till Ica.
På Netto tar Älsklingen en kaffe, men eftersom vi inte hittade något att grilla där, så la vi av det igen och gick vidare.

Såklart så köpte vi allt till grillningen på Maxi, men glömde totalt bort kaffet, så här satt jag imorse och tjurade :P
Men som tur är så har jag ju min kära granne T där nere som gav mig ett par mått så jag fick mitt morgonkaffe utan att behöva springa och handla det första jag gör.

Det var en trevlig dag/kväll ute i lyckans park igår. Grillning och senare Kubb.

Solen skiner idag med och jag funderar på om man skulle försöka sola lite idag :)

Ska testa en ny fläskfilé rätt idag så jag slänger in recept senare.

Kastar in lite bilder från grillningen och vår myset senare också.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0