Onsdag

Trodde vi slapp feber på lilleman efter han fått sin spruta, men natten blev "jobbig"
Han fick sig en liten släng feber och det blev väldigt många störningar i vår sömn inatt... inte för att han var jobbig, men störningar i sömnen är ingen höjdare ju. Så det slutade med att jag vaknade klockan 10.00 (vilket är sent för mig)
Vaknade astrött av att Älsklingen va hemma från jobb...han hade knappt sovit han heller efter Hugos gnäll hela natten.

Vi ska väl vara glada över att vi inte har ett kolik barn, men man blir ju trött ändå.
Detta är RIKTIGT lindrigt mot vad föräldrar till ett kolikbarn har.
Ett exempel är mannen som köpte vår babysitter:
Deras barn skrek till 02,00-03,00 på natten och han började arbeta klockan 05,00... stackare säger jag!

Han är fortfarande lite "gnällig" mellanåt och vet inte riktigt vad han vill...kommer liksom inte till ro i sömnen när man lägger honom ner, utan han tar sig bara en powernap på ca 10 min, sen gnäller han till igen *suck*
Men men hoppas han blir bättre snart.

FAN vad jag hatar att flytta också...eller iallafall att packa inför en flytt...var ska man börja? Vad behöver man inte och vad ska man spara?
Var ska vi ställa alla saker vi packar ner redan nu? GAAH blir tokig.
Roligaste är dock när man fått in allt i den nya lägenheten och kan börja möblera och fixa iordning allt.
33 jävla mil ska vi flytta...jisses.

Ska börja packa och rensa lite nu tänkte jag...så man kommit en bit på vägen iallafall.

Jag ska BTW testa ett nytt recept på köttfärssås idag och jag slänger upp recept sen om den blir god (fast vi vet ju alla att ingen köttfärs slår min egna)

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0