Hej söndag.

Jag skall som jag skrivit många gånger förr, försöka att blogga oftare. Manglömmer bort och orkar inte alltidnu när sommaren är här. Antingen så jobbar man eller så är man och ränner runtpå sina lediga dagar.
Har iaf jobbat hela helgen nu. Tycker inte alls om att arbeta till 21 ena dagen och sen börja 7 dagen efter.
Jag kommer liksom inte till ro direkt när jag kommer hem, utan klockan hinner bli för mycket, och sen ska man upp klockan 6 igen *pust*
Hade dom passen nu...lördag 12-21, och idag 7-12.
Skönt att jag slutade 12 dock så nu kan man bara slappna av...

Ska åka in en sväng till stan och handla lite (hade hellre lagt mig ner och vilat, men då kan jag inte sova på natten)
Får slänga mig i soffläge när jag kommer hem igen :)
Blir film mys ikväll med min Älskling <3

Tycker väl för övrigt att det börjar gå bra på jobb...jag gör så gott jag kan iaf :P haha
Vissa rutiner börjar sätta sig...
Trivs iallafall bra med alla arbetskamrater!
Imorgon är jag ledig, och som alla de andra lediga dagarna så har jag fullt upp.
Måste tillpolishuset och fixa ett nytt legitimation. Ska ta sånt där EU-pass.
Sen måste jag till Landskrona eller Malmö för att fåut en ny internet dosa, dåvi inte har någon jävla swedbank i denna stad *ARG* (SÅ JÄVLA DRYGT)
Sen jobbar man veckan ut till fredag och sen har jag en LEDIG HELG !!

Nä mina kära damer och herrar...nu ska vi promenera till stan!
Adjöken på er!

Kommentarer
Postat av: Anna Nordström

Färs och frosta sparbank är ju swedbank !

2011-07-10 @ 14:47:28
URL: http://anna-mammatillenprins.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0