Ett test från iphone

Kör ett test inlägg från min telefon nu då. Det tar sin lilla tid att lära sig skriva på en iphone så hoppas att ni har förståelse för vissa stavfel.

Lilla Hugo låg brevid mig i sängen och pratade som bara den klockan sju imorse.. Vet inte riktigt vad han hade att säga mig, men jag tror det var något i stil med: mamma, nu ska vi inte sova mer. Han var iallafall nöjd när jag la honom på mitt bröst och mös, och nu är jag uppe o dricker kaffe eftersom att han somnade om haha. Jävla unge :)

På fredag bär det av mot Skåne igen :)
ska bli skönt att komma hemmoch träffa våra familjer.
Min syster kommer hem till pappa på söndag och då ska hon för första gången få träffa Hugo.

Jobbigt när man bor så långt bort från alla.
Min syster bor i göteborg och våra familjer bor i Skåne.
För det första kostar det oss över tusen kronor att hälsa på i Skåne och det är sjukt dyrt.
Sen tar det cirka 5 timmar att åka. Samma sak för min syster om hon ska från Gbg till ohamn.

Hade vi bott i Skåne hade det varit smidigare och billigare. Hon hittade ju en biljett på tradera en gång för typ 25 kr. Men det är ändå billigare med sj.
Jävla skit Oskarshamn som ligger så långt bort från allt.
Snackade med en skånskt tant på Ica igår som har bott här i 36 år... Hon sa som jag har sagt. Oskarshamnare är svåra att komma in på och dom umgås bara med sina familjer och dom vänner som dom redan har. SÅ SANT SÅ! Incest stad enligt mig :)

Nä nu blir det en kopp kaffe och en cigg.

Ha en bra dag.
Puss

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-03-23 @ 18:42:25
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0