Snurrigt...

Idag, för någon timma sen fick jag bara ett sånt där litet bakslag av hjärnspökena.
Inget allvarligt (så oroa er inte) men lite depprission av något slag.
Det händer just nu en del saker i vår familj och idag känndes allt lite upp och ner.

Och mitt i allt kommer tankarna på att man snart ska flytta härifrån.
Denna FAKTISKT underbart fina stad, men TRÅKIGA.
Hade det funnits mer och hade Oskarshamn inte legat som en öde ö för sig själv, lååångt bort från den normala befolkningen...då, ja då hade jag kanske stannat.
Hur som helst så LÄNGTAR jag att få komma hem till Skåne igen. Men denna gång skall jag lära känna NYTT folk.
BORT MED DET GAMLA OCH IN MED DET NYA!

Jag kommer skriva av mig mer om detta i ett senare inlägg, och jag kommer att berätta om hela min tid här i Oskarshamn sen också. För tro det eller ej, det finns faktiskt folk man kommer sakna.
Men iallafall så känns det som att någon har satt snurr på skallen idag.

Kan tyvärr inte skriva om specifika saker här just nu eftersom allt inte handlar om MIG, men allt kommer att lösa sig tillslut, det gör det alltid på ett eller annat sätt.
Känns bara lite rörigt i skallen just nu!

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ni får börja umgås med oss så vi han hooka ungarna ;) haha

2011-05-09 @ 20:31:51
URL: http://melodiesmamma.blogspot.com
Postat av: Anna

Låter inget vidare! Hoppas att de blir bättre snart.

Aldrig kul att vara deppig! & hade varit kul att lära känna dig när du flyttar tillbaka! :D inte så långt ifrån Eslöv till Hörby eller tvärtom..

Hade vatt kul! Vill också träffa nytt folk, som är mammor eller blivande! :)

Kraam!

2011-05-09 @ 20:40:43
URL: http://annapajas.blogg.se/
Postat av: Sofia

Kommer sakna er jätte mycke :( Men självklart ska man göra det som känns rätt för en själv och familjen. Jag håller med om att Oskarshamn är en dötrist stad men nu på sommaren är den rätt fin och jag älskar närheten till havet. Men du ska veta att jag finns här om du vill prata av dig :)

Kram!

2011-05-09 @ 21:33:21
URL: http://soffiegott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0