Då var jag singel igen...

Ja det var precis så jag kände när jag vaknade upp idag.

Älsklingen: god morgon (med en morgontrött röst)
Jag: Seriöst så är jag sur på dig (trött)
Älsklingen: JAHA, så jag har varit otrogen i drömmen igen?

Ja det är precis vad han hade varit och det var så verkligt när jag vaknade.
Men jag va inte riktigt lika arg denna gången för det gick rätt så bra för mig själv i drömmen.
När äldklingen valt att leva med den andra tjejen, så råkade jag vinna 100 miljoner kronor!
Köpte mig en fet villa... Och fråga mig inte varför, men jag dejtade Petter i drömmen haha.
Älsklingen försökte med alla medel nu att få tillbaka mig men det gick jag inte med på.

Drömmar alltså :/ men 100 miljoner hade gärna fått droppa in på mitt konto :))

LÖRDAG: Idag är det rökfria dagen nummer 2.
Idag har det varit såå mycket svårare och jag har velat skrika och få utbrott, men har klarat mig ganska bra sittandes med armarna i kors i soffan med en arg min !
Idag höll jag även en cigg i handen... Några sekunder från att tända, men jag sket i det :))
(ciggen glömde en vän här hemma, men den är nu kastad)
KÄMPA JESSICA hör jag ängeln på vänstra axeln säga... KÖP cigg skriker djävulen på den andra!!
Men jag försöker kämpa mig mot djävulen och har änsålänge lyckats!

Idag var vi ute med ett par vänner till älsklingen. Vi lekte med barnen i trollsjön och sen blev det kaffe och fika hemma hos oss.

Därefter körde vi upp till minneslunden i Eslöv och tände ljus för älsklingens mamma!
Så mysigt och fridfullt där var med alla folk och tända ljus.
Där ser nog fint ut nu i mörkret!

Nu ska jag kämpa vidare mot ciggen!
God kväll

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0