En fullspäckad vecka...

Ja då var vi inne på en ny vecka igen, och jag säger jag som jag gjort tidigare: Gud, vad tiden springer iväg!

Igår var i ute i marieholm hos våra gamla grannar på söndagsmiddag :)
Blev bjudna på riktigt mumsig middag :)
Dom är ju kockar!!
Vi kom inte hem förrän 23.00.

Nu har an veckan full av arbete och andra småsaker, och på fredag är det dax för IDOL i Malmö :))
Ska bli riktigt kul faktiskt!
Chris Medina kommer ju också dit.

Och sen på lördag är det V75 och julmarknad på Jägersro i Malmö och dit ska vi åka med älsklingens pappa och sambo!
Känner att denna veckan kommer att rusa förbi lika snabbt som alla andra.

En bra vecka framför mig!

Hoppas ni har detsamma.

Puss & Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0