Jag hatar mitt liv!

Ta inte rubriken så allvarligt.
"jag hatar mitt liv" har blivit en sak man säger när man är skit trött.
Det är en kommentar jag och Timglas kör varje gång vi är trötta nu efter att Vlora sagt detta med så skön inlevelse när vi skulle väcka henne till jobb.

Jobbade natt igår (tog ett extra pass för en som var sjuk)
Att jobba natt innebär att vara vaken 21-07. Vi sover alltså inget när vi har nattpass.
Ja och första natten gick ju kanon.
Deckade när jag kom hem på morgonen, MEN vaknade pigg och glad redan klockan 12.00.
Jaja inget mer att göra åt saken... "sover mer ikväll tänkte jag"
Men icke somnade jag fast att jag försökte... Så 21.00 var det dax för att gå på natt-pass nummer 2.
Jag fixade det GALANT! Ja klockan 01.00 kändes fortfarande som 21.00,.. MEEEN sen klockan 04.00 slog det till...
Ögonen sved som bara den och jag var så sjukt trött.
Satt klockan fem framför Ellen Degeneres (vilket är ett måste när jag jobbar natt) och vidgade mina ögonlock med fingrarna för att ej somna.

Fröken Timglas som slutat 21.00 när jag kom, hade ej kunnat somna när hon kom hem. Så klockan 7.00 möttes jag av en trött tjej och vi började morgonen med: JAG HATAR MITT LIV!
Zzzzzz

Inte nog med detta så ska jag ju jobba nu på lördag (imorgon) eftersom att jag ville vara ledig nästa lördag då vi ska på V75... Så jag väcktes NU klockan 12.00 av älsklingen...
Jag måste ju kunna komma till ro inatt för att orka jobba klockan 7.
Känns som jag hade kunnat sova hela dagen nu... Men icke!!

Så god morgon på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0