Lediga helg

Hej och välkommen helgen!
Idag har jag fått sova ut tills knoppen och kroppen ville gå upp :)
Håller på med ettprojekt just nu faktiskt... Jag kan dock INTE skriva om det nu, för jag har märkt att när man väntar på nåt gott och skriver om det så får man det aldrig, eller så misslyckas man med just det man vill uppnå.
Men jag håller tummar och tår just nu iallafall...och det ser ut att gå fin fint :)

Vi körde på en kvällsrunda till Nova Lund för att hämta Älsklingens nya Iphone, så nu kan han också sitta och pilla på mobilen igen... (han tappade sin förra i toa stolen) KLANT!

Till middag blev det fläskfilé (som vi grillade på vår inomhus grill, klyftpotatis och egen kall mögelost sås :) MUMS

Nä nu blir det fan ta mig lite parmaskinka, ölkorvar, brieost, ädelost och parmesan ost till Idol.
Det förtjänar jag efter att ha tränat lite pilates =) TRÖTT i magen och benen!!

God kväll på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0