Sprängs...

Känns som mitt huvud ska sprängas.
SATANS jävla huvudvärk alltså.
Började med spänningshuvudvärk igår och den har hållt i sig hela dagen idag...blä!

Idag har jag iallafall jobbat och det var en bra dag som bara flöt på tills jag slutade kl 12.30.
(Skönt med korta pass så man får mysa här hemma med)
Jobbar även imorgon och på torsdag, sen är jag ledig fre, lör och sön :)
Får se vad helgen har att bjuda på.
Tänkte dra hem en sväng tillmor min i Malmö och hälsa på, för det var ett bra tag sen vi var där.

För övrigt ska jag bara ta de lugnt. Jag har varit så trött de senaste dagarna och har jobbat en del.
Nu blir det soffläge och vila huvudet.
Älsklingen är iväg o hjälper David att flytta, så jag har rätt BULL, men men jag får väl njuta av ensamtiden.
Puss & Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0