Täppt

Ja då slutade jag ju på nässpray för någon vecka sen och jag lyckades, men sen kände jag förkylningen krypa på mig igen i fredags förra veckan, så jag började på det igen för att kunna andas. Och så var man fast i det igen.
Men så har jag bestämt mig för att sluta idag, så här sitter jag och kan knappt andas eftersom näsan är helt täppt.
SÅ SJUK JOBBIGT!!

Annars då?
Jorå vi är inne på dag 7 som rökfria nu och nu är våra plåster slut :O
Vi skulle köpt steg 2 nu som man skall fortsätta med, men vi tänkte göra ett försök att inte använda något alls, förutom viljan.
Jo vi har ju nikotin tuggummi hemma och zonic munspray med, men plåstren ska vi försöka hoppa över nu.
Men känns det jobbigare så får vi köpa oss ett paket till ju.
Vi har nu sparat 280kr på att inte röka dessa dagar =)) "det går framåt"

För övrigt så händer inte så mycket just nu.
Jag har min jobbe-helg framför mig och har det långa passet 8-20 på lördag :/
Men men det klirrar gott i kassan :)

Näpp, nu blir det tv mys!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0