Ny vecka...tiden går.

Jag tycker att darna och veckorna bara susar förbi.
Man hinner ju knappt säga god morgon, innan det är dax att lägga sig för att sova igen.

I fredags var vi ute och mös med våra gamla grannar i Marieholm.
GUD vad jag saknar gemenskapen som vi hade där.
Vi var inne i vår gamla lya och kollade och den har blivit så fin nu.
Blir den ledig så ska vi inte tveka, för den gemenskapen vi hade med våra grannar är SAKNAD!
Käka middagar tillsammans, grilla, bara snacka skit i trädgården medmera.
Dock så har vi inget Chilli som hade hoppat in mellan buskarna, för att sedan springa med världens fart in i deras lägenhet för att väcka favoriten, Gubben F i huset =)

I lördags var jag och en arbetskamrat hemma hos henne och drack litta, sen stack vi till Malmö för att träffa gamla goa vänner till mig =)
Så himla roligt!!
Igår var man lite sliten o trött, men sen stack jag och Älsklingen upp och tvättade bilen.

Nu ska vi förbereda en smörgåstårta som lär bli både frukost, middag och kvällsmat ett par dagar haha. SÅ JÄVLA GOTT!!
Sen är det jobb som gäller.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0